UN VEÍ MÉS DEL MOLÍ DE LA TORRE



Benvolguts i benvolgudes,

No sortim d'una que ja estem ficats en una altra moguda relacionada amb la seguretat dels nostres barris. Us he de confessar que la notícia de la sanció a l'associació germana del Molí de la Torre m'ha dolgut molt. El dia de la presentació de la nostra associació als mitjans de comunicació, vaig manifestar que ells són un referent per nosaltres, perquè van vint passes per davant nostre. Aquesta sanció econòmica la trobo totalment desproporcionada i amb una clara finalitat política, impròpia de qui predica virtuts com la tolerància, el foment de la participació, l'associacionisme, etc.

No vull fer un panegíric dels nostres veïns de l'associació del Molí de la Torre, però a mi em van ensenyar a casa, a l'escola i al meu sindicat, la UGT, a cultivar un valor fonamental per a ser una bona persona i aquest valor no és altre que el de la solidaritat. Avui em declaro públicament davant tots vosaltres un veí més del Molí de la Torre i el dia 15 de novembre, quan ens rebi l'Alcalde per a presentar-nos formalment com a nova associació, m'he proposat trobar el moment i la forma de demanar-li que recondueixi el cas en benefici de l’ interès general i de les bones relacions que han d’existir entre els ciutadans i els seus representants legítimament escollits.

No us vull destorbar més. Us recomano que llegiu atentament l'article publicat a la revista Cambrils i un interessant article d'opinió d’un bon veí i un millor periodista que estima els Ametllers i també el Molí de la Torre.

A la nostra associació hi cap tothom, perquè no som un partit polític ni volem fer bandera de cap ideologia política. El nostre denominador comú, del qual no ens hem d'apartar, ni hem de permetre que ens apartin, ha de ser treballar amb il·lusió i tenacitat per aconseguir el barri desitjat per tots nosaltres.

Antoni Tost